Campanyes escolars - Banyoles

SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY

SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY
SOLISTES A L'AULA PER A LES ESCOLES DE BANYOLES I EL PLA DE L'ESTANY

Es tracta d’audicions realitzades a l’aula i per un sol músic, on els nens i les nenes s’aniran familiaritzant amb un o diversos instruments.
La metodologia de treball respon a la voluntat de que l’alumnat pugui adquirir el coneixement sobre el món dels instruments i es basa en els següents aspectes:
• Visualització de l’ instrument presentat
• Visualització d’instruments propers al instrument presentat.
• Informació oral sobre aspectes físics i culturals del instrument
• Escolta de so del instrument en diferents registres
• Escolta i identificació dels principals recursos interpretatius
• Durant el taller s’interpreten el màxim de fragments musicals possibles
• Fitxes de treball específiques per a cada instrument per després de l’audició

P-3: Toni Xelvi (Tuba)
P-4 Miriam Encinas (el so del vent)
P-5 Alfons Encinas (el bosc màgic)
1r curs: Marc Marquès (percussió)
2n curs:Enric Serras (trompeta)
3r curs: Jaume Francesch (violí)
4t curs: Miriam Encinas (flautes de bec)
5è curs: Daniel Regincós (violoncel)
6è curs: Lluís Figueres (guitarra)


Aquest espectacle pot servir per

Concerts escolar


Fitxa de l'espectacle

_Tipus d'audició: audició comentada sobre un instrument o tipus d'instrument en concret

_Gènere o estil music: tots

_Formació musical: solista

_Família d’instruments: totes

_Durada: 45 minuts

_Aforment màxim: 25 persones


Requisits per l'espectacle:


Disseny gràfic \ VANGUART Programació web:Disseny web, posicionament web, pagines web a girona